Geen producten (0)

Fisher-Price

Fisher-Price

Ontdek de magie van spelen met Fisher-Price! Of je nu op zoek bent naar leuke speelgoed voor je kind of gewoon op zoek bent naar een manier om te ontspannen, Fisher-Price heeft het allemaal. Met zijn unieke en educatieve speelgoed, kun je zorgen voor uren aan vermaak en ontwikkeling voor jouw kinderen. Maak nu deel uit van de wereld van Fisher-Price en ontdek hoe vermaak en educatie hand in hand kunnen gaan. Bestel nu jouw Fisher-Price speelgoed en ontdek de magie van spelen.

Geen producten (0)
Sorteer op:  

15% korting
Fisher-Price Ice Cream Scoops spel Fisher-Price Ice Cream Scoops spel Het bordspel Ice Cream…
€ 6,99 € 5,94
Op voorraad
15% korting
Fisher Price Tote langs monster Fisher Price Tote langs monster Met een verscheidenheid aan…
€ 4,99 € 4,24
Op voorraad
15% korting
Fisher Price Tote langs monster roze Fisher Price Tote langs monster roze Met een verscheidenheid…
€ 4,99 € 4,24
Op voorraad
15% korting
Fisher-Price Eco Stapelringen Kleurenringpiramide Fisher-Price Eco Stapelringen Kleurenringpiramide…
€ 13,99 € 11,89
Op voorraad
15% korting
Fisher-Price Roll-a-Match Fisher-Price Roll-a-Match Dit matchspel voor kinderen bevat…
€ 9,99 € 8,49
Op voorraad
15% korting
Fisher Price Chasing Rainbows Bead Maze Fisher Price Chasing Rainbows Bead Maze Speel urenlang met…
€ 10,99 € 9,34
Op voorraad

Fisher-Price strategie

Vanaf het begin in 1930 was het de strategie van Fisher-Price om speelgoed te maken met "intrinsieke speelwaarde, vindingrijkheid, sterke constructie en een goede prijs-kwaliteitverhouding", zoals vermeld in de eerste catalogus van het bedrijf. Zesenzestig jaar later was de algemene strategie van Fisher-Price's moedermaatschappij Mattel, zoals verwoord in haar jaarverslag over 1996, "zich te concentreren op die merken die fundamentele speelpatronen hebben en een wereldwijde aantrekkingskracht hebben, duurzaam zijn en consistente winstgevendheid zullen opleveren." Voor Fisher-Price heeft dit ertoe geleid dat de eerdere inspanningen om uit te breiden naar de productie van speelgoed en meubels voor oudere kinderen zijn opgegeven, en zich heeft geconcentreerd op de productlijnen voor baby's en kleuters.

Huidige trend

In 1994 introduceerde Fisher-Price zijn nieuwe buitenspeeltuinspeelgoed en opende twee nieuwe fabrieken om deze lijn te produceren. In hetzelfde jaar waagde het zich ook aan drie nieuwe productlijnen voor zijn doelmarkt: games, poppen en educatief elektronisch speelgoed. Met de explosieve groei van internet groeide de belangstelling voor computers en eind jaren negentig begon Fisher-Price met het ontwikkelen van computerproducten voor kinderen van 2 tot 7 jaar, waaronder voorschoolse software zoals Fisher-Price Ready for School Kindergarten, dat een van de beste - verkoop van stukjes thuisonderwijssoftware in het voorjaar van 1998.

Met het vergrijzen van de babyboomers is veel ouder Fisher-Price-speelgoed zeer gewild geworden als verzamelobject. Verschillende boeken, zoals A Historical, Rarity, and Value Guide: Fisher-Price 1931-1963, geven een overzicht van het speelgoed dat door de jaren heen door het bedrijf is geproduceerd. Fisher-Price heeft deelgenomen aan deze nostalgische trend door het Toy Town Museum, Fisher-Price Toystore en Fisher-Price Resource Library op te zetten op het hoofdkantoor in East Aurora, New York.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.